<p><b>Multi 5–7 har samme metodikk og solide og tydelige struktur som Multi 1–4. Dette sikrer en god overgang mellom trinnene.</b></p><p>I Multi er varierte aktiviteter en sentral faktor. Hvert kapittel starter med et samtalebilde som ofte er lett å knytte aktiviteter til. Multi gir forslag til ulike undervisningsformer, og lærerne får stort spillerom til å bruke verket slik det passer sin undervisningsform.</p><p><b>Multi 5a finnes også som Smartbok. <a href="http://www.smartbok.no/Grunnskole" target="_blank">For å komme til Smartbok, trykk her.</a></b></p><p><a href="http://www.gyldendal.no/multi" target="_self">Se eget nettsted</a></p>
<p><b>Multi 5–7 har samme metodikk og solide og tydelige struktur som Multi 1–4.</b></p><p>Dette sikrer en god overgang mellom trinnene. I Multi er varierte aktiviteter en sentral faktor. Hvert kapittel starter med et samtalebilde som ofte er lett å knytte aktiviteter til. Multi gir forslag til ulike undervisningsformer, og lærerne får stort spillerom til å bruke verket slik det passer sin undervisningsform.</p><p>Multi 5a finnes også som Smartbok. <a href="http://www.smartbok.no/Grunnskole" target="_blank">For å komme til Smartbok, trykk her.</a></p>
<p>Oppgaveboka er organisert tematisk med samme kapitler som grunnbøkene. Kapitlene har oppgaver på ulike nivåer.</p><p><a href="http://www.gyldendal.no/multi" target="_self">Se eget nettsted</a></p>
<p><b><i>Lærerens bok </i>er lærerens nøkkelverktøy.</b></p><p>Den følger grunnboka side for side. Her finner læreren det som trengs til den daglige planleggingen og gjennomføringen av timene.</p><p><i>Lærerens bok </i>henviser også til kopier i<i> Kopiperm 5–7</i> som inneholder et stort antall kopioriginaler med ulik vanskegrad til de forskjellige temaene.</p><p><a href="http://www.gyldendal.no/multi" target="_self">Se eget nettsted</a></p>
<p>.</p>
<p><a href="http://www.gyldendal.no/multi" target="_self">Se eget nettsted</a></p>
null
<p><a href="http://www.gyldendal.no/multi" target="_self">Se eget nettsted</a></p>
null
<p>.</p>